Znajdź nas w swojej okolicy: Lokalizator sklepów   Kontakt: Zadaj pytanie  Doradcy regionalni:   

×

Rejestracja

Informacje

Dane do logowania

lub zaloguj

Imię jest wymagane
Nazwisko jest wymagane
Imie jest nieprawidłowe
Nazwisko jest nieprawidłowe
To nie jest adres email
Email jest wymagany
Ten email jest już zarejestrowany
Hasło jest wymagane
Proszę wprowadzić właściwe hasło
Proszę wprowadzić co najmniej 6 znaków
Proszę wprowadzić maksymalnie 16 znaków
Hasła nie są takie same
Akceptacja regulaminu jest wymagana
Email bądź hasło jest wymagane

Metody płatności w sklepie internetowym KLINK.pl

I. Przy odbiorze w salonie

Zapłata kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym w jednym z poniższych salonów fimowych:

  1. Olsztyn, ul. Lubelska 36 A (godziny otwarcia: pon. - pt.: 9.00 - 17.00, sob.: 9.00 - 14.00)
  2. Iława, ul. Platynowa 1 (godziny otwarcia: pon.-pt.: 8.00 - 17.00, sob.: 9.00 - 14.00)
  3. Grudziądz, ul. Rzemieślnicza 12 (godziny otwarcia: pon.-pt.: 8.00 - 18.00, sob.: 8.00 - 14.00)
  4. Gdańsk - Bystra, ul. Gdańska 2 (godziny otwarcia: pon.-pt.: 9.00 - 17.00)

II. Przedpłata - przelew na konto przed realizacją zamówienia

Wpłaty należy dokonać na nr konta podany w e-mailu wysłanym przez nas po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy podać nr zamówienia. Płatności należy dokonać w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane. Po pozytywnej weryfikacji płatności zamówienie zostanie skierowane do realizacji. Klient zostanie o tym poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej.

III. Płatność elektroniczna - system Przelewy24

System szybkich płatności realizowany jest za pośrednictwem systemu Przelewy24. Zapłaty za zamówienie można dokonać za pośrednictwem szybkiego przelewu elektronicznego lub z wykorzystaniem karty kredytowej. Realizując tę formę płatności Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu właściwego dla wybranej formy płatności, umożliwiającego dokonanie płatności. Płatność za pośrednictwem systemu Przelewy24 powinna być dokonana w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane. Informacja o anulowaniu zostanie wysłana na adres mailowy Klienta podany podczas rejestracji.